28. huhtikuuta 2014

Buzzador !

Olen rekisteroitynyt joskus kauan sitten buzzadoriksi ja tässä taannoin kaivoin taas tunnukseni esiin kun siskoni mainitsi että hän oli osallistunut myös tuotetestaajaksi ja katselin josko löytyisi mulle mielenkiintosia testaus mahdollisuuksia ja kyllä, nyt löytyi, tosi mukavaa! 

Nyt mulla on vielä aikaa tällaiseenkin ennenkuin tyyyyyöööarki koittaa...


Mikä Buzzador on?
**Buzzador on Pohjoismaiden johtava yritys Word of Mouth-markkinoinnin ja sosiaalisessa mediassa tapahtuvan markkinoinnin parissa.
300 000 jäsentämme (Buzzadoria) ovat luonteiltaan uteliaita ja he haluavat kokeilla uusia tuotteita ja palveluita. Buzzadorit levittävät rehellisiä mielipiteitään ystävilleen ja tuttavilleen – Sekä internetissä että kasvotusten.**


Sain siis sähköpostia jossa minut valittiin testaamaan Cillit Bang tuotetta ja tulee kyllä oikeaan osoitteeseen!;) Kerron sitten asiasta enemmän, kun olen tuotteet saanut kotiin asti ja testannut niitä ! :)

Kannattaa liittyä Buzzadoriksi jos kiinnostaa testailla erilaisia juttuja, siellä on joskus kivojakin vaihtoehtoja! :)


www.buzzador.com



1 kommentti:

  1. Minun kautta pääsee myös testaajaksi joten tähänki voi laittaa sähköpostiosoitetta niin voin liittää oman buzzador sivuston kautta ystäviä mukaan! :)

    VastaaPoista