20. tammikuuta 2014

Meidän maanantaista.. :)

Huuh meidän aamu(yö) oli Outo!Vanhin poika ei koskaan valittanut tulevia hampaita,pienimmäinen senkin edestä nämä pari päivää. 04.00 aikaan yöllä kukuttiin ja heräiltiin yhtäkkisiin huutokiljukohtauksiin ja vain syliin rauhottui, huuto alkoi tasan sillä sekunnilla kun pää koski tyynyä ja eiku ylös :) Olin ihmeen virkeä jo tuolloin mutta nukuimme silti n.07.00 asti.

Sitten olikin aika aamupalan mulle smoothie(kaurahiutaleet, maitorahka, mehukeitto ja marjat sekasin ja kurkusta alas) ja pojalle puuro.. n.11.00 aikaan menin salille treenaamaan kun mies on tänään vapaalla, joten oli minun parituntinen "hermoloma" paikallaan kun muuten tulee oltua niin paljon kotona..




Salilla oli hiljaista ja pitkästä aikaa hilippasin juoksumatolla n.20min ja siitä puolen tunnin kuulatreenit. Salilla valitsin jo ihan reilusti isomman kuulan mitä kotona joten odotettavissa kipeitä lihaksia luulen?? 

Oon pohdiskellu ja hoksannu tämän dieetin vaikutuksia; kuinka mulle nykyään riittää pätkittäiset(3-5h) yöunet hyvin.Eikös ne sanokkin että dieetillä unentarve vähenee ja olo on virkeämpi kun syö säännöllisesti ja ennenkaikkea terveellisesti! Iho on tosi hyvässä kunnossa , maidon tulo ei oo häiriintynyt ja muutenkin kaikki pelaa kropassa paremmin. Voin vaan yksinkertaisesti paljon paremmin ulkoisesti ja sisäisesti :) 



"Iso kola.."

Kotiin palattuani olin ihan liian energinen vieläkin joten lähdimme heti ulos, oli pakko saada raitista ilmaa ja poikakin oli yhtä hymyä kun pääsi lumitöihin ;) Onhan hän halunnut tehdä niitä joka päivä ,jokaisen kanssa :D 

Nyt tämä touhupetteri nukahti tuonne jonnekkin, ilmeisemmin lattialle mitä se on alkanut tekemään kun ei päikkäreitä enään nuku, ainakin talo hiljeni alta aika yksikön,kahvikuppi käteen siis ja kauppalappua kirjoittamaan huomiselle....

Mulle voi sitten ehdottaa kaikenlaista mitä haluaisitte lukea blogistani!
Ensikertalainen kun olen tekstit on vähän varmaan laidasta laitaan ja en jaksa alkaa elämätarinaa kirjoittamaan alusta loppuun tähän hetkeen, mutta jotain aina voisi kirjoitella kun ehtii ja laittaa vaikka "vanhoja" kuvia näkösälle.. :)




1 kommentti:

  1. No höh ko olitte just eri aikaan ulkona! Me oltiin aamusella A:n neuvolalääkärissä, mutta iltapäivällä oltiin yli tunti pihalla! :D

    VastaaPoista