10. helmikuuta 2014

Mökkeilyä, vieraita, kiirettä....

Niin se vain hujahti pari viikkoa tuosta noin vaan, ei ole ollut aikaa kirjoitellakkaan joten koitan lyhkäisyydessään kertoa kuulumisia :)

Mökkireissu Rukalla on ohitse tyttöjen kanssa ja olihan se kivaa, ei huolta mistään...kenestäkään!Yöunet ensimmäistä kertaa katkeamatta(luxusta) sekä aamukahvia sai juoda vaikka tunnin jos olis jaksanut :D

Sai istua soffalla ilman että joku hyppii päälle tai itkee nälkäänsä! Se jos joku oli outoa!Mie vaan istuin takan lämmön vieressä ja nautin hetkestä :)

Menimme to päivänä mökille ja silloin järjestelimme vain tavarat paikalleen ja olla möllötettiin ja pe käytiin kävelyllä jäällä heti aamupäivästä, aurinko paistoi ihan täysillä, oli niiiin mahtava keli(pieni koti-ikävä käväsi mielessä) mutta koitin kuitenkin ottaa ihan rennoin mielin.Sitten
 illalla aloimme valmistautua peilien edessä(mun tukka temppuili ihan täysillä laitoin sitä varmaan yli tunnin!, pelailtiin yhdessä lautapelejä, saunottiin, syötiin hyvää ruokaa ja laulettiin Singstaria! :) Meitä oli mökillä 6.

La heräsin suht ajoissa aamupalalle;munia ja pekoniaaa, virkein mielin kuitenkin, vaikka käytiinki paikallisessa tanssibaarissa ja oltiin ihan pilkkuun asti :D päätin sitten lauantaina kuitenkin toimia tytöille kuljettajana koska minun piti ajaa Su kotia niin en halunnut riskeerata tätä :) Ja olihan sekin mukavaa, tanssittiin sitten silloinkin mutta veden ja batteryn voimalla tällä kertaa ja hieman väsyneempiä taisi kaikki olla.. :)


Oli kiva palata kotiin,alkoi kaipuu olla niin suuri jo tulomatkalla etten muuta kyenny miettiäkkään :) Kotona ovella oli vastassa esikoiseni, meillä vissiin kummallakin niin jänskätti että me vain katsoimme toisiamme ja nauraa kikateltiin tovi, ennenkuin nappasin hänet syliini <3 Siitä alkoikin sitten heti kaikki touhuu vaikka mun rakas avomieheni oli paikat siistinyt, jopa saunan jynssännyt, silti mun sisäinen kodinhengetär pääsi taas heti vauhtiin kun mökillä sitä ei niin tarttenut! <3 Anoppikin mainitsi että " heti se alko touhuuan ku kotia pääs " niinpä, kai sitä sai tarpeekseen siitä "tekemättömyydestä" parin päivän ajan :)


Dieetti sujuu hyvin, aika hyvin olen pysynyt karkittomana nämä 5 viikkoa, tankkauspäiviä lukuunottamatta(mökillä olon aikana pyrin syömään ruokavalion mukaisesti sekä maltillisesti söin myös herkkuja ja olen pitänyt sen jälkeen yhden herkkuillan :D) ja silti senttejä karisee ympäriinsä pois, olen ylpeä itsestäni, ettäs tiiätte :D

Kokosin tänään "välietappi"kuvia itsestäni ja voi jessus, kamalaa... Miksi kameran kuvissa on niiiin kamala.. :D ..mutta kukaan ei ole täydellinen ja siihen on tyydyttävä :) Olen kuitenkin saavuttanut paljon ja se riittää mulle :) 

Meillä on ollu tosi hektistä nyt viimeiset pari viikkoa, en tiiä johtuuko siitä kun meillä oli vieraita, mieheni äiti ja sisko käymässä niin en ole edes koneella istunut, mutta oli ihanaa kun sain vapaa-aikaa itselleni, pääsin käymään salilla minne en päivisin pääse :) ja muutenkin heistä oli mulle paljon apua :) 
Hermot on koetuksella olleet vaikka mie olin juuuuri "hermolomalla" :D, kun tämä minun 2,5v poikani on jossain ihme iässä nyt ja ei usko sitten niin yhtään mitään, ei ainakaan äitiä!, kuinka voi ollakkin tällaista kun oon tottunut niin kilttiin poikaan :D..Sanoo vain "ei halua,tyhmä.." Jostain kuullut sen ja jankuttaa nyt sitä vain mulle, ei isälle! Järkyttävää, miten sen saa pois?! Täytyy vaan kestää, eiköhän se hokema häviä, kun on muutkin hävinneet..:D
Meidän pienin on alkanut nukkua parempia yöunia jo ja herää vain kerran syömään, joka on mulle tooosi iso asia tämän dieetinki rinnalla, jaksaa paremmin, eikä nälkä paina nii paljoa jos on saanut nukuttua yöllä ( mie kyllä herään siltikki varmaan sata kertaa) mut kuiten :D


Seuraavaksi voisin kirjoitella päivitystä ihan pelkästään mun dieettiin liittyen(saatan ehkä pistää jotain kuvaakin jos uskallan..) :D ja vähän siitä mitä teen kotona/salilla ja kuinka paljon,miten syön ja millaista ruokaa, jospa siitä olisi jollekkin ehkä vähän hyötyäkin, tosin mitään tarkkaa tietoa en voi antaa mutta osviittaa ehkäpä!Ainakin toivon niin.. :) 

`Lyhykäisyyessään` näin!






2 kommenttia:

  1. Ettei vaan olis tuolta meän neiti känkkäränkältä tuota oppinu... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kyllä kävi Pirita teiän neitokainen mielessä kun se tuli jotenkin niin samalla tavalla O:n suusta :D

      Poista